ik heb eigelijk schik van een BC2 clan. Wie hier nog meer , met natuurlijk een eigen dedicated server , 32 slots is er voor ca 50 pleuro dus met 10 man
Iedereen zit heel de dag te vloeken tijdens het spelen, alles is kut, en dan een eigen server beginnen xD
Plus dat voornamelijk WST maar ook FRS voor PR 0.9 zou gaan hadden we toch afgesproken?
Hypocriet?
Achja... Groet Michael.
By the end, Everybody had a label : Pig, Liberal, Radical, Revolutionary... If you had Everything but a Gun, you were a Radical but not a Revolutionary...
Er wordt aan de performance problemen van PR gewerkt, meer mag ik er niet over zeggen, stel wat maps in die niet voor problemen zorgen en ga desnood op medium tot low graphics zitten maar vul die server. With kind regards,
Nouja als 95% van de Community BC2 verslaafd is kun je 2 dingen doen :
- Met de overgebleven 3 man PR spelen (niks aan) - Of BC2 aanschaffen en met de rest gezellig mee-ownen?
Mja
By the end, Everybody had a label : Pig, Liberal, Radical, Revolutionary... If you had Everything but a Gun, you were a Radical but not a Revolutionary...
wees er maar blij om, met nog een spel erbij zijn er nog minder mensen om een server mee te vullen en hou je uit eindelijk clubjes van een paar man over en is het einde daar. With kind regards,
Ik heb echt zin arma PR, kwa spel zijn er veeeeeel meer mogelijkheden met arma dan met pr. alleen het online verhaal is wat slechter omdat het server systeem van bf2 nou emaal goed werkt. maar arma heeft gewoon zoveel meer mogelijkheden dat het gewoon niet meer te noemen is. Greetz,,