Check dit! Een nieuw admin ding in PR 0.9 Admins kunnen dit voertuig spawnen door iets in de console te typen, zo kun je snel over de map vliegen om de plaats des onheils te checken. Je kan er natuurlijk ook mee cheaten, maar daarom is het een admin ding dat dus goed gebruikt moet worden.
Foto: (Sorry voor het verprutsen van het forum, maar ik kan zn plaatje niet kleiner krijgen)
Het is een voertuig zonder colision, dat houd in dat je hem niet kapot kan schieten en dat hij (voor zover ik weet) door heen kan lopen. Het is een admin tool, waarmee je een mogelijke cheater/hacker kan opsporen of je kan een mooi filmpje opnemen tijden een community event.
Als een admin hier caches mee gaat zoeken is dat zijn keus, maar dat is geen goede reclame voor de server in mijn ogen.
En admins kunnen dit ook al door gewoon van team te switchen, ff snel kijken, en weer terug switchen.
En als je het niet op de server wil hebben schakel je het gewoon niet in. Greetz,,
ik ruik misbruik ook over andere servers. het blijft iets wat gebruikt kan worden dus kan vast wel weer iets komen dat de gewone speler het ook kan gebruiken ivm hacks
Always Fear A Sniper ... .... Unless You Encounter Him From Behind
Op de berber (Echte server) staan alle bestanden natuurlijk. en in een van die bestanden moet je je een aantal namen opgeven die dit apperaat kunnen gebruiken.
Dit valt dus niet onder het bekende hacken van een game, waarbij je een bestand of stuk code injecteert in een DLL.
Als je dit wilt hacken moet je dus aardig 1337 zijn en een ftp server kunnen hacken, en geloof me, dat gaat boven het gemiddelde niveau van een 13 jarig script kiddy.
Conclusie: Daar hoef je niet bang voor te zijn.
Simpel, als je misbruik maakt van die apparaat is binnen 5 minuten de server leeg, en komt die ook niet meer vol voor de komende 10 jaar. Dit is iets waar je zeer secuur mee om moet gaan.
Als je dit wilt hacken moet je dus aardig 1337 zijn en een ftp server kunnen hacken, en geloof me, dat gaat boven het gemiddelde niveau van een 13 jarig script kiddy.
Dus vanaf nu vliegen er rare Rooie bollen door het veld terwijl je in een serieuze situatie zit...
Gay!
By the end, Everybody had a label : Pig, Liberal, Radical, Revolutionary... If you had Everything but a Gun, you were a Radical but not a Revolutionary...
Natuurlijk niet, het gemaakt voor het spectaten van community matches. Op deze manier kan er een jury rondvliegen in zn ding tijdens wars enz. Greetz,,
Beter dan die witte UN helikopter die ze gebruiken voor de community wars, had je een AA ... verwacht je een enemy helo komt die kut admin UN helo over de heuvel zetten.
Natuurlijk niet, het gemaakt voor het spectaten van community matches. Op deze manier kan er een jury rondvliegen in zn ding tijdens wars enz.
Ofterwijl bij matches zie je een Gay Rooie bol voor je neus tijdens een gevechtssituatie
By the end, Everybody had a label : Pig, Liberal, Radical, Revolutionary... If you had Everything but a Gun, you were a Radical but not a Revolutionary...